O firmie

Historia spółki rozpoczyna się w 1989 roku, wtedy to grupa młodych i aktywnych ludzi zawiązuje spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością pod nazwą MINIX. Na początku swojej działalności spółka zajmowała się wykonywaniem małych zleceń z zakresu elektroniki użytkowej, systemów alarmowych i łączności telefonicznej. Z czasem weszła na rynek handlu sprzętem komputerowym i oprogramowaniem. Rozszerzyła również swoje usługi o projektowanie instalacji sieci komputerowych i wdrażanie kompletnych rozwiązań sieciowych opartych na systemach Netware i Microsoft Windows.
W latach 90-tych, w okresie dynamicznego rozwoju telekomunikacji spółka rozpoczęła realizację wielu dużych zadań z branży budownictwa telekomunikacyjnego terenie Polski południowo - wschodniej zarówno w zakresie projektowania jak i wykonawstwa. Rozszerzenie zakresu usług oraz nawiązanie współpracy z TPSA spowodowały dynamiczny wzrost obrotów spółki oraz jej dalszy rozwój, czyniąc ją jedną z najaktywniejszych w regionie.
W roku 1998 jako pierwsza na terenie Gorlic uruchomiła własny serwer internetowy, rozpoczynając tym samym świadczenie usług internetowych, stopniowo rozszerzając ich zakres. Wówczas w Polsce taka działalność była rzeczą całkowicie nowatorską.
W roku 2001, na zlecenie operatora telewizji kablowej, spółka wykonała pierwszą w Polsce instalację kabla światłowodowego w kanalizacji ściekowej na terenie miasta Krakowa o długości 2,5 km - stając się tym samym pionierem tego typu instalacji na terenie Polski. W latach późniejszych zrealizowała wiele tego typu instalacji dla różnych operatorów telekomunikacyjnych i instytucji.
Obecnie, po przeszło 20 latach działalności i dzięki wieloletniemu doświadczeniu, główną aktywnością spółki jest kompleksowa realizacja zleconych prac inwestycyjnych, związanych z budową telekomunikacyjnej infrastruktury światłowodowej. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą inżynieryjno-techniczną, posiada odpowiednie zaplecze projektowe i sprzętowe. Znajomość najnowszych technologii, trendów i rozwiązań technicznych pozwala zaoferować Klientowi dowolny system informatyczno-telekomunikacyjny, dostosowany do potrzeb i możliwości użytkownika. Posiada archiwum i system zobowiązań wewnętrznych pracowników do zachowania tajemnicy służbowej oraz informacji stanowiącej tajemnicę zleceniodawcy. Zapewnia ścisłą i partnerską współpracę, pełną analizę potrzeb i doradztwo strategiczne.
Raporty: